Promosi menjadi usahawan Public Gold bulan November

Salam semua.

Bagi yang berminat untuk menjadi usahawan Public Gold, anda kini boleh merebut peluang tersebut sempena promosi bulan November ini.

Apa yang perlu anda lakukan hanya lah membeli sebanyak 150 gram emas 999.9 di dalam satu invois. Mudah kan?

Kalau di kira harga sekarang, tak sampai RM20K pun. (Kalau takde promosi ni, nak jadi dealer kena ada RM30K. So dah jimat RM10K!).

Ambil tindakan sekarang. Promosi ni hanya untuk bulan November sahaja. Kalau terlepas, tak de lah. Pantas, pantas hubungi saya ye!

Terima kasih.

Usahawan Public Gold

Usahawan Public Gold

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *